ستاره جدید منچسترسیتی ظهور کرد رئال آماده هایجک دی‌لیخت دنی اولمو در یک قدمی بارسلونا فیلم | پرش‌های زیبای مهدی الفتی در مرحله مقدماتی ژیمناستیک المپیک ۲۰۲۴ پاریس (۶ مرداد ۱۴۰۳) حذف فتوحی از المپیک پاریس نخستین برد لیورپول با اسلات فاطمه مجلل به جدول شانس مجدد رفت + فیلم آیا استخر‌ها و پارک‌های آبی مشهد روز یکشنبه (۷ مردادماه ۱۴۰۳) تعطیل است؟ تراکتور - پرسپولیس، بدون تماشاگر می‌شود؟ بودجه استقلال برای خرید بازیکن تمام شد کلیه اماکن ورزشی مشهد، فردا (یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳)، تعطیل شد پایان مسابقات کشوری کونگ‌فو توآ جام امام‌رضا (ع) با قهرمانی خراسان رضوی و اصفهان در نونهارلان و نوجوانان درویش واسطه بازگشت انصاری به پرسپولیس احتمال تغییر نظر گاریدو در مورد سوارز پرسپولیس در محاصره دلال‌ها سرمربی سن‌ایچ: به آینده تیمم در لیگ برتر امیدوارم شفیعی: فرش‌آرا نیاز به هماهنگی بیشتر دارد | سن‌ایچ از تک موقعیت‌هایش استفاده کرد آغاز رسمی المپیک ۲۰۲۴ پاریس+ ویدیو افتتاحیه| با رنگ و بوی وحشت
سرخط خبرها

بولی: بازیکن استقلال خوزستان نیستم!

  • کد خبر: ۲۴۱۱۱۴
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲
بولی: بازیکن استقلال خوزستان نیستم!
بازیکن ساحل عاجی در صفحه شخصی‌اش پیوستن به استقلال خوزستان را تکذیب کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، استقلال خوزستان روز گذشته در خبری اعلام کرد کِوین بولی مدافع ۳۳ ساله ساحل‌عاجی که با کوله‌باری از تجربه به واسطه حضور در سطح اول لیگ کشور‌های فرانسه، چین، رومانی و ترکیه با استقلال خوزستان قرارداد بسته، به‌زودی به اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل آبی‌های دیار کارون ملحق می‌شود.

شایان ذکر است بولی سابقه بازی در تیم ملی جوانان ساحل عاج را نیز در کارنامه دارد.

باشگاه استقلال خوزستان با انتشار استوری این خبر را نیز در اینستاگرام اعلام کرد، اما این بازیکن با انتشار این استوری در صفحه شخصی‌اش، آن را خبر فیک خواند.

باید دید این ماجرا به کجا ختم می‌شود و این بازیکن برای لیگ بیست و چهارم راهی اهواز خواهد شد و یا اینکه این انتقال نهایی نمی‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->